• BIST 105.268
  • Sakarya -2 °C
  • Kocaeli -2 °C

Vekilsiz Danışma..!

Sapanca AK Parti İlçe Danışma Toplantısı' na vekillerden kimse katılmadı.

Sapanca Ak Parti İlçe danışma Toplantısı' na ne vekillerden katılan oldu,ş ne de Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı .

Adalet ve Kalkınma Partisi Sapanca İlçe Teşkilatı 30 Mart yerel seçimleri sonrası ilk danışma meclisi toplantısını gerçekleştirdi.

İlçe teşkilat binası toplantı salonunda gerçekleşen toplantıya, Sapanca Belediye Başkanı Dr. Aydın Yılmazer, İlçe Başkanı Nazmi Bostancı, Kadın Kolları Başkanı Günnur Çelik, Belediye Başkan Yardımcısı Osman Gür, meclis üyeleri ve çok sayıda AK Partili katıldı.

İlçe Başkanı Nazmi Bostancı yapığı konuşmada şu ifadeler yer verdi. “İlçe yönetimi, kadın kolları, gençlik kolları, mahalle başkanları ve müşahitlerimize seçim süresinde gösterdikleri özverili çalışmalardan dolayı çok teşekkür ediyorum. Önümüzde Cumhurbaşkanlığı seçimi var seçimden seçime koşuyoruz, tabi ki de yorgunluk, rehavet var ama biz genel seçimlerde aldığımız oyu bu yerel seçimlerde aldık, bu oy oranı Sakarya ilçeleri arasında bu büyük bir başarıdır. Çalışmalarımızla, teşkilatın dimdik ayakta canlı durması, ev ev, mahalle mahalle gezilmesi bu başarının etkenleridir. Mahalle gezilerinde müziklere eşlik eden, camlara balkonlara çıkan, mahallesinde bizlere destek verenleri de gördük. Bizlere inanıp oy veren vatandaşlarımıza, hemşerilerimize çok teşekkür ediyorum, Allah kendilerinden razı olsun. Şimdi de Cumhurbaşkanlığı seçimleri için çalışmalara başlayacağız. AK Parti’nin şu ana kadar yaptığı çalışmaları, ülkemizi refaha kavuşturan hizmetleri yaptığı halde başbakanımız eleştiriliyor. Bunun karşısında teşkilat olarak bu hizmetler için büyük özveri gösteren Genel başkanımız ve başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan’a ne kadar destek verebiliyoruz bunun muhasebesini yapmamız gerekiyor. Cumhurbaşkanlığı seçimleri için adayımızın belirlenmesinin ardından çalışmalara başlayacağız. Bu akşamki danışma meclisi toplantımıza katıldığınız için teşekkür ediyorum” dedi.

AK Parti Kadın Kolları Başkanı Günnur Çelik “Değerli Ak Partililer danışma meclisi toplantımıza hoş geldiniz. Seçimlerden bu zaman kadar yaptığımız çalışmalarda Uyuşturucu İle Mücadele konulu konferans düzenledik, Soma’da hayatını kaybeden madencilerimiz için Rüstempaşa Camii’nde mevlidi şerif okuttuk, Kadınlar Günü ve Anneler günü için Sapancalı kadınlara etkinlikler düzenledik, Uzunkum yürüyüş yolunda hıdrellez şenliği düzenledik bunlarında yanında hasta, cenaze ve doğum ziyaretlerine devam ediyoruz. Ayrıca seçimlerde bizleri hiç yalnız bırakmayan kadın kollarımıza ve Sapancalı Ak Kadınlara çok teşekkür ediyorum, toplantımız hayırlı olsun iyi akşamlar diliyorum “ şeklinde konuştu.

Sapanca Belediye Başkanı Dr. Aydın Yılmazer Ankara programı dönüşü katıldığı toplantıda Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Ayşenur İslam, Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Numan Kurtulmuş ve Sakarya Milletvekillerinin selamını ileterek konuşmasına başladı. Yılmazer “İlçemizde planladığımız bazı çalışmaları neticelendirmek için bugün Ankara’daydım. Tren yolu alt geçitlerinin genişletilmesi ile ilgili daha önce görüştüğümüz üzere Jandarma alt geçidinin genişletilip araç trafiğine uygun hale getirilmesi, istasyonun oradaki tek şeritlik alt geçidin çift şerit olacak şekilde düzenlenmesi ve Kırkpınar ‘da yapımı devam eden üst geçidin tamamlanması ile ilgili görüşmeler yaptık. Üst geçit en kısa sürede tamamlanıyor, alt geçitler ise hızlı tren hattının Sapanca-Doğançay kısmının proje ihalesi yapıldıktan sonra yapımına başlanacak. Diğer yandan belediyenin asli görevleri arasında bulunan yol çalışmalarına başlıyoruz. Seçimler öncesi Yeni Mahalle, Gazipaşa ve Güldibi Mahallesi’nde yeni açılan ve genişletilen yolları tamamlayacağız. Büyükşehir belediyesi asfalt üretimi yaptığında asfalt programına acili yeti olan yolları asfaltlayacağız. Çevre temizliği noktasında yeni alımını yaptığımız 110 adet çöp konteynırını cadde ve sokaklara öncelikli yerlere yerleştireceğiz. AVM konusunda ise öncelikli amacımız özel bir üniversitenin fakültesini getirerek üniversiteye çevirmek. Bu sayede ilçe merkezine hareketlilik gelecek ilçe esnafımız canlanacak. AVM için diğer bir düşüncemiz ise Kültür ve Kongre Merkezi haline getirmek. İçerisinde konferans salonu, cep sinema, gençlerimizin eğlenip vakit geçirebileceği, bayanlarımızın fitness spor gibi aktiviteleri yapabilecekleri, alt kısımlarda da kafeteryaların olduğu bir mekan haline getirebiliriz. Biz AVM binasının esnafımıza ve ilçemizin ekonomisine katkı sağlayacak bir şekilde değerlendirmek istiyoruz. Diğer yandan çarşı merkezinde daha önce başlanan meydan çalışmasına kaldığı yerden devam ediyoruz. Meydan da kalan diğer yapıların yıkımı tamamlandı, başlanan proje en kısa sürede tamamlanacak” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Net Gaste | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.